Makeup-utbildning?

Som de flesta kanske vet i nu läget så ska jag flytta hem till Sverige igen om inte allt för lång tid. Jag måste börja planera vad jag ska göra efter att jag flyttat tillbaka, och det är där det blir lite jobbigt. Under min första månad i Sverige ska jag i alla fall jobba på Bönnergårdens café, så där får ni spendera era dagar under juni/juli. Men efter det är det helt blankt. Min hjärna står still. Vill göra så himla mycket, men måste ju få ihop allt också.. Har länge funderat på att gå en makeup-utbildning, och har nu hittat en som inte är allt för dyr, vilket skulle passa mig fint. Den innehåller tre intensiv-dagar och därefter distans-plugg med en massa övningar man ska göra under fyra månader. Finns en i Linköping som ska vara i september i år, och jag funderar på att boka den. Men har lite beslutsångest. Borde boka så snart som möjligt, då det inte finns så många platser.. Vad tycker ni??



/Magdalena

Kommentarer
Postat av: amy

hihi, jo men visst. Ibland kan man känna att de är skönt att ha en blogg. inte för att jag bloggar så ofta men ändå.. Fräknar på överläppen är ju ganska fint ändå :)



Jag tycker du ska söka dit förresten! En rolig upplevelse.

2011-05-26 @ 10:41:16
URL: http://a-amys.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fråga vad du själv tycker istället? Vad vill du? Vad tycker du är kul? Är smink något du kan tänka dig att jobba inom? Eller vill du bara påöka sminktekniken för skoj skull till privat bruk? Vad förlorar du på att gå utbildningen? Vad vinner du på att göra det?

2011-05-26 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0