Sacroilit

Där har ni namnet på min värsta ovän, min diagnos. Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, och så känner jag ganska ofta. Det jag kan göra för att lindra smärtan (och endast lindra, inte få bort..) är att äta vissa värktabletter och träna. Då är min fråga, hur tusan ska jag kunna träna när jag knappt ens kan gå eller stödja mig på benet? Jag blir galen. Det första jag ska göra när jag kommer till Sverige igen är att snacka med min läkare. Jag vill verkligen inte ha det så här. Efter fyra år får det faktiskt vara nog!

/Magdalena

Kommentarer
Postat av: Eva Sandström

Stackars dig älskade Magdalena, men vi ska hjälpa Dig allt vad vi kan för att ta reda på mer. KRAMAR <3

2011-05-31 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0