Besök

Från torsdag-söndag har jag haft besök av min mamma och syster här i Oslo och vi har haft jättehärliga dagar!  
På fredagen gick vi runt i hela Oslo kändes det som, men vi kände att det var bäst att passa på eftersom det var så bra väder. Så jag visade lite sevärdheter och liknande. På lördagen gick vi också runt en del, bl.a. till mitt jobb och Oslos största park. Sen åt vi på restaurang på kvällen. Vi såg även på Eurovision på kvällskvisten, och det var ju lite synd att Sverige halkade ner till en tredjeplats. Men man ska väl vara nöjd ändå :)
Idag har det spöregnat hela dagen i princip så det var ingen idé att hitta på någonting ute. Så vi var mest inne och tog det lugnt innan det var dags för mamma och syster att åka tillbaka till Sverige igen. Det var väl ganska förkortat vad vi har hunnit med att göra när de har varit här.  


I Vigelandsparken

Fanns massa konstiga statyer i den parken. Haha

Fin syster nere vid Aker Brygge


Söta mamma



"Kolla det står Brilleland, vad kuuul" Haha.


Mitt jobb :)

Åt sallad i en park

Haha, var bara tvungen att ta kort när Sverige låg högst upp. Syns ganska dåligt, men det står allt Sweden där uppe

/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0