Dunkande hjärtan klockan kvart över fem

Lite klent med uppdateringar här ser jag. Det känns som att det enda jag gör är att jobba ibland. Jobbade hela helgen, så man var ju lite småsliten efter det. Men på lördagkvällen träffade jag några från jobbet, blev lite häng i en park, och senare gick vi ut och satte oss på ett ställe här i Oslo. Mysigt! Sen har det blivit lite träning och så mellan arbetspassen. Det är härligt det!
Sen vill jag bara säga att jag älskar trevliga kunder. Dom kan verkligen göra min dag, och när jag tänker efter så går jag glad från jobbet varje dag tack vare alla dessa trevliga kunder och även tack vare mina härliga arbetskamrater! Grymma ju!


Stian & jag på The sense

Fina Fredrik från jobbet. Och checka in tavlan i bakgrunden. haha!

/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0