Jag vet hur du ser ut i inga kläder

Igår blev det partajande på kvällskvisten efter en otroligt hektisk jobbdag. Stina från mitt jobb och hennes kompisar skulle ha "Cocktailfest/födelsedagsfest", så det var väl självklart att jag skulle komma på det. Eftersom det var cocktailtema så var alla fint uppklädda med klänningar och kostymer :) Jag tycker allt att man borde ha såna teman oftare! Min sambo Maria kom även förbi lite senare och joinade oss. Trevligt! Kan väl bara sammanfatta kvällen med ett namn: urballad! Dock så knäpptes inte så många bilder med min kamera, men här har vi några på oss tre i alla fall.
 

Stina & jag

Maria, Stina & en naken Marielle ;)  


/Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0