Vilodag

Nu kommer jag med lite livstecken igen. Är ledig idag, och gud vad jag har längtat till den här dagen. Att inte behöva göra någonting. Eller okej då, lite städning och sånt blir det ju alltid. Men jag tänkte att nu måste jag passa på att jobba så mycket som möjligt fram tills jag slutar jobba i jul. (+ att det är halv skatt också). Det kommer bli jättetråkigt att lämna alla fina människor man jobbar med dagligen, men det ska även bli otroligt skönt på samma gång. Känner att jag gjort mitt här nu. Men sen ska jag ju aldrig säga att jag inte åker tillbaka till Norge igen. Det får vi se sen. Just nu vill jag bara åka iväg och resa med Fredrik i 80 dagar, och bara vara utan att  behöva tänka på jobb. Kommer kännas ganska konstigt... 

Hade!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0