4/10

Tjoho! Nu var det väldigt länge sen jag uppdaterade här på bloggen, får ursäkta. Tänkte att jag kunde lasta upp ett gäng bilder från när Fredrik & jag var i Bergen. (I somras, men bättre sent än aldrig) Och oj vilka bra dagar vi hade när vi var där. Fint hotell, strålande sol, god mat m.m. m.m. Dit skulle jag kunna tänka mig att åka fler gånger!  

Annars är det inte mycket mer än jobb som gäller här i Oslo. Känner mig ganska sliten i kroppen så nu får vi se hur länge till man klarar. Förkyld har man gått och blivit också och frisk blir man ju inte av att aldrig kunna slappna av heller. Men idag är jag ledig så då ska jag passa på att vila upp mig. Men jag jobbar inte hela tiden såklart, utan man hinner ju med lite mys och sånt emellanåt. Det är fint det! 


'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0